DSpace
 

Bienvenue à la Bibliothèque Virtuelle de l'université d'Alger >
الرسائل والأطروحات الجامعية >
العلوم الاقتصادية، التجارية والتسيير >
العلوم التجارية >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/1635/11448

Titre: أثر الإتصال في رفع الأداء التسويقي للمؤسسة الخدمية : دراسة حالة وكالة السفر والسياحة FOUR WINDS TRAVELS
Auteur(s): بن لوكيل، رمضان
بوكريطة، نوال
تسويق
Mots-clés: الخدمة
Issue Date: 5-Jun-2013
Description: تناول هذا الموضوع أثر الإتصال في رفع الأداء التسويقي من خلال ملاحظة في وكالة السفر والسياحة .
URI: http://hdl.handle.net/1635/11448
Autre(s) identifiant(s): 398/2011/170009
Appears in Collections:العلوم التجارية

Files in This Item:

File SizeFormat
BOUKRITA_NAWEL.PDF.pdf1,03 MBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback